Monitoreringsservice – Få besked om ændringer i dine kunders data
Med Qatchrs monitoreringsservice holder du fingeren på pulsen og får automatisk besked, når dine kunders oplysninger ændres. Slip for manuel kontrol, reager hurtigt og beskyt din forretning, før små ændringer bliver til problemer.
- Få løbende de nyeste oplysninger
- Bliv informeret om ændringer i god tid
- Minimer økonomisk risiko og tab
For virksomheder
- Nye betalingsanmærkninger i Debitorlisten
- Ændringer i ejerforhold og bestyrelse
- Statusopdateringer (aktiv, passiv, konkurs mv.)
- Justering af kreditmaksimum og kreditdage
- Nye årsregnskaber og nøgletal
- Ændringer i kontaktoplysninger
- Juridiske ændringer (tegningsregler, virksomhedsform mv.)
For private
- Nye årsregnskaber og nøgletal
- Adresse- og statusændringer (fx død, udrejst, uden fast bopæl)
- Oplysninger om værgemål
- CPR-kreditadvarsler
- Ændringer i registrerede aktiver (fx bolig og køretøjer)
Tilpas notifikationer efter rolle og ansvar
Skræddersy, hvilke opdateringer der sendes til hver person i organisationen baseret på rolle og ansvar.
På den måde får de rette personer altid præcis den information, de har brug for – hverken mere eller mindre. Det sikrer, at beslutninger kan træffes hurtigt, at alle arbejder effektivt med opdaterede data, og at din organisation altid har fuldt overblik.
Sådan fungerer monitorering
Bliv opdateret med det samme, når kundedata ændres.
Du kan monitorer kunderne på to måder:
- Via Qatchrs platform - Hurtigt og nemt i vores brugervenlige grænseflade.
- Via API - Integreret direkte i dit eget system for fuld automatisering.
Vil du tilføje kunder enkeltvis? Gør det manuelt.
Brug for ekstra felter? Kontakt Qatchr-teamet.
Forskellige medarbejdere kan få forskellige typer af oplysninger.
Vælg, hvordan du vil opdateres
Med Qatchrs monitoreringsservice er du altid ét skridt foran – og kan handle, før udfordringer bliver til problemer.
Via Qatchr-portalen
Få notifikationer direkte i Qatchr, så du altid er opdateret.
Via e-mail
Modtag opdateringer i din indbakke, så du hurtigt kan følge med i ændringerne.
Via API
Integrér opdateringer i dine systemer for en automatiseret løsning.
Via webhook
Få øjeblikkelige opdateringer sendt til dit system, når der sker ændringer.
Qatchr er stolte af at være blandt de få – kun 14 virksomheder i hele Danmark – der er godkendt af Datatilsynet som kreditoplysningsbureau. Det betyder, at du kan stole på, at vi håndterer dine data med maksimal sikkerhed, ansvarlighed og fuld gennemsigtighed.
Samarbejdspartnere


Dine valg. Dine notifikationer.
Du har frihed til at vælge, hvilke parametre du vil overvåge, og hvordan du vil modtage beskeder. Vælg de ændringer, du ønsker at holde øje med, og få dem sendt til de rette modtagere i din organisation – hurtigt og effektivt. Denne fleksibilitet giver dig kontrol over, hvad der bliver overvåget og hvordan.
Fordele ved monitering
- Få løbende de nyeste oplysninger.
- Bliv informeret om ændringer i god tid.
- Minimer økonomisk risiko og tab.
- Tilpas betingelser hurtigt baseret på ændringer.
- Sikre overholdelse af lovgivning med ajourførte data.
- Undgå gentagne, manuelle kredittjek.
- Træf bedre beslutninger baseret på aktuelle data.
- Øg sikkerheden for rettidig betaling.
Med Qatchrs monitorerings-service er du altid ét skridt foran – og kan handle, før udfordringer bliver til problemer.
- Om Qatchr
Hos Qatchr forvandler vi data til beslutningskraft
Qatchr er en dansk dataplatform med adgang til data fra 10 centrale registre og mere end 1,1 millioner unikke debitorer. Som en del af Collectia leverer vi valide, opdaterede og dybdegående oplysninger om både virksomheder og privatpersoner.
Vi løser udfordringer som forældede stamdata, manglende overblik og skjulte risici i kundedatabase. Med vores tre kerneydelser – kreditopslag, datavask og monitorering – styrker vi din evne til at træffe sikre beslutninger og handle på fakta frem for formodninger.
Qatchr Insights

Svindel i en digital tidsalder – og hvordan du beskytter din forretning
Digitaliseringen har gjort hverdagen nemmere for både forbrugere og virksomheder – men også for svindlere. I takt med, at B2B-handel...

Sådan undgår du inkassosager med effektiv kreditstyring
Inkasso er for mange virksomheder en nødvendig sikkerhedsventil, når kunder ikke betaler. Men selvom inkasso kan sikre, at du får...

Kreditopslag: Fra mavefornemmelse til datadrevne beslutninger
At sælge på kredit er for mange virksomheder en nødvendighed – men det er også en risiko. Hver gang du...

5 faresignaler du bør kende, når du onboarder nye kunder
…og hvordan kreditopslag, datavask og monitorering reducerer dine tab og øger din betalingssikkerhed. At sige ja til en ny kunde...

Datavask i praksis
Aldrig har det været vigtigere at have de rigtige kundeoplysninger på vores kunder – for med korrekte og præcise data...

Omkostningerne ved dårlige kundedata
Danske virksomheder er blandt verdens førende, når det gælder digitalisering – både i forhold til online salg og brugen af...
Har du spørgsmål?
Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage 08.30-15.30, hvis du har spørgsmål eller vil vide mere om vores services.