Monitoreringsservice – Få besked om ændringer i dine kunders data

Med Qatchrs monitoreringsservice holder du fingeren på pulsen og får automatisk besked, når dine kunders oplysninger ændres. Slip for manuel kontrol, reager hurtigt og beskyt din forretning, før små ændringer bliver til problemer.

Hvad fanger monitoreringen?

For virksomheder

For private

Tilpas notifikationer efter rolle og ansvar

Skræddersy, hvilke opdateringer der sendes til hver person i organisationen baseret på rolle og ansvar.

På den måde får de rette personer altid præcis den information, de har brug for – hverken mere eller mindre. Det sikrer, at beslutninger kan træffes hurtigt, at alle arbejder effektivt med opdaterede data, og at din organisation altid har fuldt overblik.

Sådan fungerer monitorering

Bliv opdateret med det samme, når kundedata ændres. 

Du kan monitorer kunderne på to måder:
Tilføj kunder
Har du mange kunder? Kontakt os, så hjælper vi dig i gang.
Vil du tilføje kunder enkeltvis? Gør det manuelt.
Vælg felter
Vælg de oplysninger, du ønsker at blive opdateret på.
Brug for ekstra felter? Kontakt Qatchr-teamet.
Vælg modtagere
Vælg hvilke medarbejdere, der skal modtage opdateringer.
Forskellige medarbejdere kan få forskellige typer af oplysninger.
Følg udviklingen
Bliv automatisk opdateret via e-mail, hver gang der sker ændringer, og hold øje med udviklingen direkte på platformen.
Kontakt Qatchr
Ring eller send en mail for at få API-adgang.
Modtag ændringer direkte
Modtag opdateringer direkte i dit eget system eller kundedatabase for fuld automatisering.

Vælg, hvordan du vil opdateres

Med Qatchrs monitoreringsservice er du altid ét skridt foran – og kan handle, før udfordringer bliver til problemer.

Via Qatchr-portalen

Få notifikationer direkte i Qatchr, så du altid er opdateret.

Via e-mail

Modtag opdateringer i din indbakke, så du hurtigt kan følge med i ændringerne.

Via API

Integrér opdateringer i dine systemer for en automatiseret løsning.

Via webhook

Få øjeblikkelige opdateringer sendt til dit system, når der sker ændringer.

Én af de få: Godkendt af Datatilsynet

Qatchr er stolte af at være blandt de få – kun 14 virksomheder i hele Danmark – der er godkendt af Datatilsynet som kreditoplysningsbureau. Det betyder, at du kan stole på, at vi håndterer dine data med maksimal sikkerhed, ansvarlighed og fuld gennemsigtighed.

Samarbejdspartnere

Dine valg. Dine notifikationer.

Du har frihed til at vælge, hvilke parametre du vil overvåge, og hvordan du vil modtage beskeder. Vælg de ændringer, du ønsker at holde øje med, og få dem sendt til de rette modtagere i din organisation – hurtigt og effektivt. Denne fleksibilitet giver dig kontrol over, hvad der bliver overvåget og hvordan.

Fordele ved monitering 

Med Qatchrs monitorerings-service er du altid ét skridt foran – og kan handle, før udfordringer bliver til problemer.

Hos Qatchr forvandler vi data til beslutningskraft

Qatchr er en dansk dataplatform med adgang til data fra 10 centrale registre og mere end 1,1 millioner unikke debitorer. Som en del af Collectia leverer vi valide, opdaterede og dybdegående oplysninger om både virksomheder og privatpersoner.

Vi løser udfordringer som forældede stamdata, manglende overblik og skjulte risici i kundedatabase. Med vores tre kerneydelser – kreditopslag, datavask og monitorering – styrker vi din evne til at træffe sikre beslutninger og handle på fakta frem for formodninger.

Qatchr Insights

Har du spørgsmål?

Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage 08.30-15.30, hvis du har spørgsmål eller vil vide mere om vores services.