Er din kundedatabase datavalideret?
Danske virksomheder, der har benyttet sig af Qatchrs datavaskløsning, oplever i gennemsnit en fejlprocent på 32% i deres kundedata. Dette skyldes ofte manglende løbende opdatering af ændringer i kundeoplysninger, som fx adresser, telefonnumre og konkurser. At holde denne information opdateret kan være en tids- og ressourcekrævende opgave, men er essentiel for at undgå økonomisk tab.
Vi sammensætter en skræddersyet datavaskløsning, der lever op til dine behov. Her er følgende parametre, som du kan vælge at validere i en datavask.
Kom i gang med at datavalider din kundedatabase i dag. Alt du skal gøre er at udfylde kontaktformularen nederst på siden eller ringe på 77 30 14 14, så hjælper vi dig godt i gang.
Reducerer risikoen for fejl og sikrer, at virksomheden arbejder med pålidelige data.
Reducerer administrative opgaver ved fejlsendte fakturaer og minimerer risikoen for økonomiske tab.
Bedre segmentering som kan målrette dine kampagner baseret på korrekte kundeoplysninger.
Undgå at kommunikere med inaktive eller irrelevante kunder.
Korrekt data hjælper dig med at iagttage databeskyttelses-forordningen, så du minimerer muligheden for et utilsigtet brud på bestemmelserne.
Fokusér indsatsen på de mest lovende leads og pluk de lavthængende frugter. Du minimerer spildtid på irrelevante eller beskyttede emner.
Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage 08.30-15.30, hvis du har spørgsmål eller vil vide mere om vores services.
Mandag 08.30 - 15.30
Tirsdag 08.30 - 15.30
Onsdag 08.30 - 15.30
Torsdag 08.30 - 15.30
Fredag 08.30 - 15.30
Mail: info@qatchr.dk