Gør det nemt og sikkert for dine kunder, at oprette en kreditkonto.
Nem og hurtig ansøgning om kreditkonto
En lang og besværlig oprettelsesproces for en kreditkonto, kan have en negativ indflydelse på både konverteringsraten og kundetilfredsheden. Derfor tilbyder vi en digital og automatiseret løsning, der gør det nemt og sikkert at godkende, eller afvise, en kreditansøgning.
Qatchrs digitale kontooprettelsesværktøj byder på en strømlinet proces for identitetsgodkendelse, der gælder både for virksomheder og privatpersoner. Når en kunde registrerer sig med et CVR- eller CPR-nummer, foretager Qatchr automatisk en kreditvurdering og tjekker for eventuelle registreringer i gældsregistre. Efter godkendelse sendes en kontrakt, som kan underskrives hurtigt og nemt med MitID, hvorefter kunden er klar til oprettelse i dit system.
Tilpasning til specifikke branche-krav
I kreditvurderingsprocessen kan du selv vælge de parametre, dine kunder skal vurderes på. Dette kan omfatte specifikke faktorer som gældsforhold i en bestemt branche, postnummer, alder, konkurshistorik, samt status for død, flytning eller udrejse. Med andre ord, har du fuld kontrol over, hvilke kriterier der skal anvendes for at godkende en kunde til at have en kreditkonto hos jer.
Sådan kommer du i gang
Automatisér dine kunders kreditgodkendelse og kontooprettelse allerede i dag. Alt du skal gøre er at udfylde kontaktformularen nederst på siden eller ringe på 77 30 14 14, så hjælper vi dig godt i gang.
Dine fordele
Effektiv og tidsbesparende
En strømlinet og automatiseret proces, sparer dig for tid og ressourcer.
Øget konverteringsrate og kundetilfredshed
Automatiseret proces øger sandsynligheden for, at dine kunder gennemfører ansøgningen.
Sikker identitets- godkendelse
Tilpasning til branchekrav
Værktøjet er fleksibelt og kan tilpasses specifikke krav inden for forskellige brancher.
Automatisk tjek i gældsregistre
Automatisk tjek kan minimerer risikoen for at give kredit til kunder med betalingsproblemer.
Integration med MitID for nem underskrift
Vi integrere med MitID, hvilket muliggør nem underskrivning af kontrakter.
Fleksibel integration til dit system
Kan integreres sømløst med eksisterende systemer for at lette implementeringen.
Minimering af fejl og manuelle opgaver
Automatisering af processen reducerer risikoen for fejl og manuelle opgaver.
Kundecase
JOHANNES FOG: FRA 25 DAGE TIL 15 MINUTTER
Qatchr har revolutioneret Johannes Fogs kontooprettelses- og kreditgodkendelsesproces. Denne førende trælastvirksomhed er gået fra en 25-dages manuel proces til en fuldautomatisk metode, der maksimalt tager 15 minutter. Dette har frigjort betydelige ressourcer, som nu bruges til forretningsudvikling, samt har reduceret risikoen for dårlige betalere.